Tuesday 16 April 2013

Kembali Update

Salam Sejahtera...

tidak tahu nak mulakan dengan apa...tp yg pasti aku update blog aku adalah kerana kawan aku yg galak nak stalker blog aku...haha 

ermm hari ni perut aku x sihat...tp tuan dia masih lg waras...haha
kja pon banyak nak kena siapkan...
ramai yg tnya pendapat aku...walaupon aku x sehebat Dr. Fadhilah Kamsah tp aku mampu menjadi sehebat beliau..(agak poyos) 
aku gembira dapat selesaikan atau meringankan beban mereka...walaupon x seberapa la sangat pengorbanan aku kat depa kan...tp aku bersyukur sbb mampu bg perangsang kat org lain...


Jangan malu memberikan sedikit, kerana pemberian sedemikian lebih baik daripada tidak memberi sama sekali...

ok setakat ni la ya...rasanya sampai di sini saja...lain kali kta bersua kembali...jika ada ruang dan waktu...


No comments:

Post a Comment